יועץ השר מסכם את 'מבצע מירון': "עכשיו זה תלוי בציבור"

מהדורת הבוקר No Comments on יועץ השר מסכם את 'מבצע מירון': "עכשיו זה תלוי בציבור"

שמעון בלוי, יועץ השר מאיר פרוש בשיחה עם 'קול חי' על ההילולא במירון: "יש לנו השנה להוכיח לכולם שאנחנו כציבור חרדי מספיק חכם וערכי לנהל אירוע כזה בכוחות עצמנו. עכשיו הכל בידיים של כל אחד ואחד"

מאיר פרוש צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שמעון בלוי, יועץ השר מאיר פרוש, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), על ההיערכות להילולת הרשב"י: "הפעילות בשיא. הדברים בשליטה ונגיע ליעד מוכנים בע"ה. משרד ירושלים ומסורת לא אחראי לתחבורה. אנחנו כאן אחראים להביא את הציבור שמח ובטוח. אנחנו מקבלים עשרות פניות בנושא הכרטיסים. ההר יכול להכיל פי 4.5 מבשנה שעברה. קצת יותר מ-50 אלף בכל רגע נתון. כבר קנו למעלה מ-125 אלף כרטיסים לתחבורה ציבורית בלבד. לשעות המבוקשות הסתיימו הכרטיסים".

"גילינו שבמתחם תולדות אהרן בשנים עברו היו קהילות שהיו מדליקות במקביל. כל מי שהיה לו מסורת להדליק כקהילה מקבל מתחם הדלקה", הוסיף בלוי.

"בנוגע לתחבורה", אמר: "יש עוד אלפי כרטיסים לשעות פחות מבוקשות. למשל לשני בבוקר בצפת. גם בירושלים ובבני ברק יש מאות ואולי אלפי כרטיסים נותרים. יש פתרונות וצריך טיפה להתגמש".

"בגלל מה שקרה ועדת החקירה החליטה שנגמר הדבר הספונטני. מדובר באירוע היהודי הגדול בעולם. הצורה הספונטנית מהווה סכנת חיים ממשית. אין להר אפשרות להכיל יותר מ-50 אלף איש", הדגיש בלוי.

עוד הוסיף: "אנחנו שלוש שנים כבר באירוע ל"ג בעומר עצוב. יש לנו השנה להוכיח לכולם שאנחנו כציבור חרדי מספיק חכם וערכי לנהל אירוע כזה בכוחות עצמנו. מי ששומע את הפידבקים מהמשטרה שומע שיש פה צוות טוב ואין פערים. עכשיו הכל בידיים של כל אחד ואחד".



0 תגובות